onsdag den 12. marts 2014

"Kære sous vide maskine. Jeg kan mærke det her bliver kærlighed..."

".... Nu mangler jeg bare tiden til at lege med dig!"

Jeg har længe drømt om en udvidelse af min køkkenmaskinpark - og nu er det endelig sket!!! Jeg har fået en sous vide maskine. Okay "fået og fået?"!!! Jeg har givet mig selv en sous vide i gave! Nu vil jeg bare gerne i gang med at bruge den.

Jeg ved, at der er nogle, der griner, når man bruger en manual (læs ret mange mænd, og bare ret mange andre, som er sikre i betjening af elektroniske apparater!), men for mig er det en del af glæden ved at få nyt legetøj; jeg vil gerne læse, hvad den kan! Og så vil jeg gerne sikre mig, at jeg med min tekniske snilde ikke præsterer at ødelægge noget eller at jeg overser en funktion og derved ikke får det fulde udbytte.... Lige nu er mit problem bare- at jeg dårligt kan finde tiden til at lave hjemmelavet aftensmad- og derfor endnu mindre tid til at sidde o læse en brugsanvisning.... 

Tilbage til mit legetøj!!! Jeg er så glad for den! Det var en stor dag, da jeg kunne hente den på posthuset!!! Det var lige før, jeg havde lyst til at holde en fest om aftnen (det var der nogle andre, der gjorde- dog ikke til ære for min maskine!!!) Den er stillet op i mit køkken og står bare og ser lækker ud! Og lokker med alle sine muligheder...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar