mandag den 30. juni 2014

10 kg mindre af mig...

Jeg startede 5:2 kuren i august 2013. Det var en pludselig undskyldelse og egentligt som udgangspunkt for at være solidarisk med en veninde... Så startede jeg en blog og der gik sport i at lave opskrifter med få kalorier, der passede til mine fastedage...

Udgangspunktet var en vægt på 78,6 kg. Jeg havde tidligere været oppe at snuse til 83 kg og havde smidt lidt af det tidligere, men det var stadig med associationer til hvallignende dyr, at jeg sidste år slængede mig ved poolen på Kreta...

Nu 10 måneder senere er der 10 kg mindre af mig! Jeg er stolt! 

Der har været op og nedture! Mange! Følelsen af at kæmpe og tage 3 kg på i en uge, hvor jeg ellers syntes at have gjort alt det rigtige har været til stede flere gange, men også uger, hvor fasten ikke har været primære fokus og jeg overhovedet ikke har trænet, men hvor jeg alligevel har tabt mig, er forekommet...

Jeg har haft et virkelig travlt forår, hvor fasten i dens oprindelige form har været lagt på hylden. Men alligevel har jeg formået at holde kalorieindtaget tilpas moderat til, at jeg nu kan se tal på under 70 kg, når jeg stiger på vægten! Hvilken fryd...

Nu kommer så den sidste og afsluttende del af mit vægttabsforløb. Jeg vil gerne ramme 65 kg inden jul... Jeg ved der igen kommer både gode uger og dårlige uge, men uanset hvad, så har jeg fundet opskriften for mig! Så til jer derude, der overvejer om faste virker, kan jeg kun sige; det gør det... Og også på den lange bane... I hvert tilfælde for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar