tirsdag den 10. september 2013

Mine venner må kende mig særdeles godt…

Jeg har nok aldrig lagt skjul på, at jeg er særdeles madglad – men jeg må indrømme, at jeg blev overrasket over, at det er så tydeligt…

Jeg har som tidligere nævnt fejret min fødselsdag af flere omgange i den sidste måneds tid. Det har været skønt at have besøg af så mange dejlige mennesker og bare få lov til at hygge om dem og med dem…

Jeg har sådan nogle skønne venner, der synes, at jeg skulle have gaver i anledning af min fødselsdag og det er så her det overraskende (Og bestemt glædelige!) element kommer ind i billedet.
 
Jeg har fået mad i gave! Det er simpelthen intet mindre end fantastisk… Min bedste kammerat gav mit et gavekort til en luksus brunch! En af mine rigtig gode veninder kom med en hel kurv fyldt med lækre delikatesser, der bare fik mit mundvand til at løbe løbsk. En anden rigtig god veninde har givet mig et gavekort til et foredrag med Thomas Rode og en god middag!

Og til den sidste fest jeg holdt var der 2 af gæsterne, der kom med hjemmelavede rødbeder med stjerneanis, et glas med hjemmelavet lemon curd og pose hjemmelavede saltmandler! Det er virkelig skønt med sådan nogle lækre gaver, der bare rammer plet!



Det luner mit madglade hjerte, at der er så mange af mine venner, der har gjort noget for at ville forkæle mig… Jeg kan ikke være andet en glad! Og noget af det allerbedste er, at jeg kan få lov til at frydes over gaverne i længere tid og bare nyde det, hver gang jeg skal lave mad og bruger nogle af mine dejlige gaver! Det er skønt med gaver, der kan sætte smag på hverdagen – det skal helt bestemt nydes! Både på fastedage og på ikke fastedage…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar