onsdag den 27. november 2013

Fredags faste...

I fredags havde jeg fastedag! Det har nok været den bedste fastedag, jeg har haft indtil videre... Det kan godt være, at det er fredagsstemningen, der gjorde det, men uanset hvad, så var det bare en virkelig god fastedag! 

Jeg vågnede fra morgenstunden og var sådan almindeligt sulten, men i anledning af fastedag blev det til en halv liter vand i stedet for morgenmad... Og så var sultfornemmelsen ovre! Faktisk holdt det hele dagen! Jeg havde haft rigtig travlt, så jeg havde slet ikke haft tid til at overveje, om jeg var sulten... Min mave knurrede slet ikke lige så meget som den ellers har gjort og jeg følte mig springfyldt af energi! Ja faktisk fik jeg også trænet i dagens anledning! Det var skønt... Og rigtig dejligt endelig at føle energi og overskud til at træne igen!

Også min aftensmad var skøn! 

Jeg havde en rest Matriciana i fryseren, så det skulle bare varmes og der skulle koges noget squashpasta og så var maden klar...  

Sammen med aftensmaden blev det til hygge på sofaen med Luftens Helte og cola (light selvfølgelig...) - virkelig en dejlig fredags fastedag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar