tirsdag den 18. februar 2014

Så skete det!!! 10.000 besøgende på bloggen...

Da jeg startede min blog i efteråret var det primært for, at jeg selv blev fastholdt i min nye livsstil med 5:2 diæten... Det var ud fra tanken om, at hvis jeg nu sagde det højt, at jeg havde et projekt, så ville faldet være så meget dybere, hvis jeg fejlede... Derfor startede jeg bloggen! 

Derudover tænkte jeg, at jeg det kunne være, at der var andre, der kunne have lyst til at bruge opskrifterne på den mad, jeg laver på mine fastedage... Og som kunne bruge at dele erfaringer om hvordan 5:2 diæten kan bruges- både på fastedage og på ikke-fastedage!

Det sidste halve år har jeg fulgt 5:2 diæten. Jeg har haft op og nedture- og har haft perioder, hvor fastedagene har været lange og perioder, hvor spise-dagene har været for mange...

Samlet over det sidste halve år har min nye livsstil resulteret i 6,2 kg i vægttab samt tab af 44 cm rundt omkring på kroppen... Og nu har det også resulteret i 10.000 besøg på bloggen! Jeg er stolt! Både over mine resultater og over, at der er så mange, der har fundet det interessant at følge med på bloggen... Jeg glæder mig til det næste halve år og til at se, hvilke resultater, det giver - både med vægttab og med at finde på nye fasteretter... Jeg håber, der bliver ved med at være nogen, der har lyst til at følge med og som kan finde inspiration i opskrifterne og opslagene på bloggen - og så håber jeg, at der er andre, der ligesom mig kan finde, at 5:2 diæten er en glimrende livsstil... Der er plads til at gøre alle de ting, der gør mig glad; mad med mine venner, spise ude, lege i køkkenet og bare gode madoplevelser!

Det er ikke en slankekur for mig, det er en livsstil. Og den holder... Også på den lange bane!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar