onsdag den 12. februar 2014

Ser jeg virkelig sådan ud???!

Min virkelige motiovation til, at nu skulle der bare ske noget kom efter sidste års sommerferie. Jeg havde været på Kreta sammen med 2 veninder... De er begge to ret godt skåret, så jeg vidste godt allerede inden vi rejste, at jeg ville nok komme til at føle mig som "den tykke veninde"... Jeg besluttede mig dog også for, at det ikke hjalp noget at bruge ferien på at tænke over, om jeg så for tyk ud i bikini! Jeg havde jo allerede besluttet mig for, at jeg skulle afsted! Og lige godt hvad, så ville jeg komme til at ligge ved poolen i bikini og komme til at "flashe" mine former - allesammen!!!

Som forventet blev det en uge med ret mange oplevelser af, at der var rigeligt af mig! Jeg vidste det godt i forvejen, men havde nok ikke helt indset, hvor galt det virkelig var. 

Til hverdag er jeg meget "dress for your size" - men det er altså svært at skjule noget som helst i en bikini- også selvom den er den helt rigtige størrelse og form!

I løbet af ferien fik jeg en del aha-oplevelser! Det er ikke sjovt at ligge i en solstol og læse en bog og føle, at maven nærmest ligger ved siden af... Og det er heller ikke sjovt at skulle have en størrelse  3XL i dykkerdragt, når man skal ud at dykke! Det var bestemt ikke sjovt at se billeder af mig selv ved poolen... 

Men jeg havde jo heldigvis allerede inden bestemt mig for, at der skulle ske noget efter sommeren! 5:2 diæten kom derfor som kaldet...

Når jeg kigger tilbage på mine billeder af før mit vægttab kan jeg godt se, at jeg virkelig var stor! Jeg kan også godt mærke på mit tøj, at det sidder bedre nu! Og at der ikke er så meget, der strammer...

Jeg så inde på facebook-siden for 5:2 diæten opstartet i 2013, at der var en, der havde slået et link op til en body-form simulator... (Prøv at Google "model my diet) det skulle prøves!

Først prøvede jeg med min nuværende vægt (75 kg) og min mål vægt (65 kg). Jeg synes egentligt ikke at forskellene var så store...


Så prøvede jeg at taste ind med mit udgangspunkt...
Og HOLD DA NU OP!!! Jeg ved godt, at det bare er en model!!! Men hvis det er sådan, man ser ud, når man vejer 78,6 kg, så skulle jeg have gjort noget MEGET før!!!

Nu er jeg i gang! Og jeg glæder mig til at se, hvor meget jeg kan nå at ændre inden turen i år endnu en gang går til bikini-land...!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar