mandag den 17. marts 2014

Selvforkælelse og faste-diæten...

En af de ting, jeg aller bedst kan lide ved 5:2 diæten er, at der er plads til forkælelse! Og i denne spæde start af foråret nyder jeg det!!!

Morgenkaffe på altanen...

Lækker morgenmad med luksusknækbrød og ost samt skyr med hjemmelavet lemoncurd og hjemmelavede lakridsmandler...


Luksusfrokost med ristet rugbrød, pølse, ost og pecannødder i myntesirup...


Og topmålet af luksus-take-out-forkælelse; sushi...


I mine weekender, står den på selvforkælelse i form af pandekager (uden mel, se opskriften på bloggen)...


Og når der er tid til det om morgenen, så nyder jeg at indtage morgenmaden på min altan med udsigt til solopgangen over Aarhus...


Det er lækkert, at der med denne livsstil er plads til forkælelse- både med det mad, man spiser, og ved at nyde de andre lækkerier, somforåret bringer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar