onsdag den 22. marts 2017

På den igen...

Det er virkelig længe siden jeg har slået noget op på bloggen. Det må betyde, at det i den grad er på tide.

Jeg har holdt pause fra faste-mad. Faktisk har jeg ikke lavet decideret fastende i næsten 3 år. Jeg har løbende haft fastedage, men så har jeg bare spist almindeligt til aften. I mellemtiden har jeg fået kæreste med 2 bonusbørn og har selv fået en lille dejlig dreng. Graviditet er jo ikke lige frem slankende, så derfor tager jeg nu endnu en tur med faste efter 5:2 kuren.

Jeg håber, at jeg også får tid til at lave blogindlæg om mine fasteretter, også så jeg kan holde mig selv op på at få lavet noget fastemad, der er værd at glæde sig til og som mætter både mave og smagsløg.

Status på denne første fastedag er 73,9 kg. Jeg håber at kunne smide 6-7 kg inden sommeren kommer... Motion bliver genindført qua 2 ugentlige mamma-bootcamp træninger med min mødregruppe og en fysioterapeut og derudover må alle de gåture med barnevognen også tælle for noget...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar