tirsdag den 7. januar 2014

Så skete det! De magiske 70 kg!!!

Jeg kan nu bryste mig af, at jeg for første gang i 5 år har set et tal mindre en 70 kg, da jeg hoppede på vægten tirsdag morgen...

Jeg synes virkelig det havde stået stille med vægttabet længe! Det gik godt nok den rigtige vej støt og roligt, men turen på vægten var aldrig den helt store overraskelse...

Det var den tirsdag morgen!

Jeg havde haft fastedag mandag og tirsdag stod jeg ret tidligt op! Jeg nåede lige et smut på vægten før jeg skulle i bad! Der sagde vægten 69,7 kg! Jeg er så glad!!! Har nu et samlet vægttab på 8,9 kg fra d. 18. August 2013! Og i forhold til da jeg vejede allermest i efteråret for 2 år siden et vægttab på næsten 15 kg! 

Det vilde er, at jeg faktisk aldrig havde set mig selv som værende SÅ stor! Men helt ærligt, så har det nok bare været fordi læse kjoler og leggins sjældent strammer særlig meget! Til gengæld fik jeg et Wake-up Call, da jeg var på sommerferie sidste sommer og pludselig opdagede, at det virkelig ikke var rart at være iført bikini og, at jeg skulle have en af de helt store våddragter, da jeg skulle ud at dykke! Nu er det, der var alt for meget væk, og jeg er faktisk tæt på mit mål! 

Men jeg har nok stadig ikke helt forstået det endnu! Jeg har tabt mig ja! Men jeg passer jo stadig de løse kjoler og mine leggins! Der er nok bare ikke helt så mange buler rundt omkring... 

Der er ikke fordi jeg har fået mindre kinder eller helt vildt tynde arme eller er blevet sådan veltrænet eller noget- nej, jeg er bare blevet lettere! Jeg føler mig lettere og det gør livet lettere! 

Noget andet, der gør livet lettere er, at jeg har mistet min dårlige samvittighed! Jeg har meget sjældent dårlig samvittighed over det, jeg spiser! Jeg har bare fået et mere naturligt afslappet forhold til mad!!! Det er bare lettere!

Næste skridt er at få stabiliseret vægten herunder de 70 kg og så at få gang i at lave nogle nye og spændende fasteretter i anledning af nytårets komme! Jeg glæder mig både til resten af mit vægttabsforløb og til de faste-udfordringer der kommer indtil jeg er i mål og med at stabilisere vægten, når jeg når målet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar