mandag den 20. januar 2014

Wake up Call!!!

Efter en uge med liiiiidt for meget fejret af afsluttet speciale, der udmundede i et glas rødvin næsten alle dage, 2 besøg på restauranter, øl med mine venner fredag og en søndag på sofaen kombineret med ingen motion og en tendens til at belønne mig selv måtte jeg sande, at det er DYRT at være doven! Okay, så min vægt har tendens til at svinge, men HELT ÆRLiGT; 3 kg den forkerte vej på en uge- det er vist lige straf nok! Så i denne uge har jeg planlagt, at den skal have gas med faste! 

Mandag var ugens første fastedag! Jeg klarede den hele dagen uden andet end kaffe og vand og det til trods for håndboldhygge hos en veninde! Okay så! Det blev da også skyllet ned med en cola light... 

Da jeg ikke nåede hjem mellem arbejde og aftnens kamp, overvejede jeg et kort øjeblik om jeg skulle gå i seng uden mad og derved have min første dag med fuld faste, meeeeen nej! Jeg spise aftensmad, da jeg kom hjem- til trods for det skæve tidspunkt... Kunne til gengæld gå i seng mæt og glad...

Ugens motto må være; what goes up, must go Down! Målsætningen er et kg! Minimum!!! Jeg vil altså gerne se et magisk tak under 70 igen indenfor rimelig fremtid!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar