søndag den 6. april 2014

Sommerhus og madorgier...


Åhhhh hvilken weekend... Jeg var afsted med nogle venner i sommerhus og den stod på forkælelse - delvis via hygge og dejligt selskab og delvis gennem indtag af lækker mad og vin...

Vi startede fredag aften med, at en af mine kammerater havde lavet kartoffelmos og oksegrydesteg. Smagte skønt, men et lidt tungt måltid...

Lørdag formiddag stod den på brunch. Menuen kan vist bedst beskrives med ordet overflod...

Frisk frugt...

Pandekager...



Med masser af honning...

Omelet i bedste thailandstil med masser af finthakkede grønsager...




Croissanter... Og overraskende nok lavet af min bedste kammerat. Vi har nu været venner i 12 år og jeg tror det er første gang han har bagt noget, der ikke var pommes frites...


Diverse pålæg:


Ost en mas:




Nutella, leverpostej, bløde æg, græsk yoghurt og musli... Som jeg sagde; overflod!



Dejlig start på sommerhusweekend:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar