søndag den 15. juni 2014

Men jeg glemmer jo nogle gange at blogge om det...

Jeg har haft temmelig travlt i dette forår! Der har været planer! Mange planer! Arbejde! Meget arbejde! Men heldigvis har der også været tid til madoplevelser! Mange madoplevelser!!!

Jeg har fået rigtig meget dejlig mad! Det vidner alle de skønne madbilleder, jeg har liggende i min telefon om. Jeg har bare ikke fået skrevet om det! Tiden har simpelthen været for knap...

Men når jeg kommer til at se billeder af alt det skønne mad, jeg har spist i godt selskab, så frydes jeg...

Mange aftner er det blevet til tapas med rester af alt godt fra køleskabet!





Mine tapas-oplevelser har været i mange afskygninger, fælle for dem er, at de har været skønne og indtaget i dejligt selskab!

Det er også blevet til lækker hverdagsmad...



Årets første grill-mad og opfølgninger herpå...



Mad der har været alt andet end hverdagsagtigt, selvom det er blevet serveret på dage, der virkelig har været præget af hverdagens travlhed...




Det er også blevet til lidt lækkert dessert:


Og til kursus-mad...


Til god mad med dejlige venner...


Og sidst men ikke mindst selvfølgelig lækre hverdagspastaretter og andet italiensk i form at bruschetta...








Alt i alt har det været et skøn forår - også når det kommer til mad... Jeg har desværre bare slet ikke fået lagt nok opskrifter ind på bloggen eller fået delt de madoplevelser, der giver mig inspiration...  Det bliver bedre fra nu af! Jeg håber, I stadig er med derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar