søndag den 15. juni 2014

Svinemørbrad og asparges i svøb

Jeg elsker, når noget lykkes i mit køkken. Når noget overrasker positivt. Og generelt bare, når jeg får lavet mad, der er en ren fornøjelse at spise. Sidste eksempel herpå var i går. Jeg fik besøg af nogle af mine veninder og vi havde aftalt, at vi bare skulle hygge med god mad... Og drikke Rødvin og sludre. Bare tøsehygge. Men uden at nogen skulle stå i køkkenet hele dagen.

Da pigerne ankom startede vi med et glas vin, hvor efter vi sammen gjorde klar til noget brød, ost og pølse...




Jeg havde puttet en svinemørbrad i vakum sammen med soltørrede tomater, lidt oliven og lidt hvidløg. Derefter blev det lagt ved 54 grader i min sous vide i 8 timer. 

Dertil skulle vi have asparges i svøb...

Nogle gange kan virkelig simpelt mad bare være det skønneste måltid!

Og det blev kun bedre af det gode selskab.... Glæder mig til næste gang, jeg skal hygge med pigerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar